Avsnitt 12 av Säsong 4 SPOILERS

SPOILERS VARNING för dig som inte vill veta något om säsong 4:

''UPDATE'' Nu har titlen på avsnitt 12 av säsong 4 släpps. Avsnittet kommer heta “And When I Die”.


Säsong 4

Avsnitt 1 - ''She's not there''
Avsnitt 2 - ''You Smell Like Dinner''
Avsnitt 3 - ''If You Love Me, Why Am I Dying?''
Avsnitt 4 -  ???
Avsnitt 5 - ''I Hate Yoy. I Love You''
Avsnitt 6 - ''I Wish I Was The Moon''
Avsnitt 7 - ''Cold Grey Light of Dawn''
Avsnitt 8 - ''Spellbound''
Avsnitt 9 - ''Run''
Avsnitt 10 - ''Thw World's a Mess, it's in My Kiss''
Avsnitt 11 - ''Soul of Fire''
Avsnitt 12 - '' And When I Die''




TRUE BLOOD, Season 4, Episode 12, “And When I Die ”

Writer: Raelle Tucker
Director: Scott Winant
Start Date: Approx. 6/15/11
Location: L.A.



Nya karaktärer :

[PATRICK DEVINS] 35 to 45, tough, and ruggedly attractive, he served in the military with Terry, and they share a serious history: Terry saved Patrick’s life twice. 7 out of 13 episodes next season.

[DOUG] This schlubby guy in a hard hat is Alcide’s construction foreman. 2 lines, 1 scene.

 

Inte långt kvar tills säsong 4 av True Blood börjar nu!

Och det går rykten om att säsong 5 kommer ha 13 avsnitt istället för 12!


Källa

Kommentarer

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0