Ny skådespelerska till säsong 4!

Skådespelaren Paola Turbay har fått rollen som Antonia! Hon kommer vara med i 5 avsnitt...

 

 

Paola Turbay has joined HBO’s drama True Blood in the recurring role of Antonia.  What we know about Antonia is that she’s in her 20s to 40s, is FIERCE and she speaks fluent Spanish. She’ll first appear in episode 2 and then again in episodes 3,4,5 and 6.

The Houston, TX-born Turbay, who moved to Colombia at age 10, is a former Miss Colombia and Miss Universe runner-up. She made her U.S. series debut as a regular on CBS’s Cane and has been recurring on USA’s Royal Pains.

Källa


Kommentarer
Postat av: xheneta

kan du ställ några frågor eller kommentera snälla

2011-01-17 @ 21:37:02
URL: http://jojofan.blogg.se/
Postat av: Malin XD

Heeeej! Jag undrar vem hon Antonia är i boken för jag har läst alla böcker (dom som finns på svenska) och då nämner dom inte nån Antonia vad jag vet!

2011-01-19 @ 21:04:48
Postat av: Fanny

Sv



Jag har också läst alla böcker & känner inte igen namnet. Men de lägger ju till & tar bort karaktärer i serien :)



//Fanny - www.truebloods.se

2011-01-19 @ 23:40:35
URL: http://truebloods.se

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0