Kommer Denis O'Hare tillbax till True Blood?

63326938thevault262011124159PM 200x300 Will Denis OHare return to True Blood? 63330918thevault262011124220PM 314x300 Will Denis OHare return to True Blood?


Denis O'Hare avslöjade att han kanske kommer återvända till True Blood. På New York edition of the WGA Awards igår kväll sa han till The Hollywood Reporter: "Jag lämnade dem en hög. De har varit mycket, mycket snäll mot mig, och de säger att de tror att jag kommer att komma tillbaka. Och jag väntar. Vi får se vad som händer."


Vad
skulle handlingen då vara för vampyrkungen Russell Edgington?



"
Någon diskuterade en möjlig idé med mig, som naturligtvis jag inte kan säga," sa O'Hare. "Men det är en väldigt cool idé. Det är inte långt hämtat, men det är inte något som du skulle se komma. "



Just nu
är han upptagen med andra film arbete. "Jag väntar den här filmen att komma ut, Det kallas "The Eagle"och kommer ut 11 februari.


"
Och sen så gör jag en Clint Eastwood film, J. Edgar Hoover med Leonardo DiCaprio. Vi börjar filma snart. Så jag kommer att vara i L.A om 2 veckor
.


Källa


//Salisha

Kommentarer

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0