Evil Is Going On - Diskussion SPOILERS

Stora spoilers för de som inte har sett säsong 3.

I söndags sändes det 12 och sista avsnittet av säsong 3 i USA. I kommentarerna nedan kan du diskutera vad du tyckte om avsnittet.

Några av mina tankar:

Yeay Eric!!! Men blev lite rädd när Bill slängde ner honom där... Men jag förstår inte varför dom ska rädda Russel?! När Eric försöker vara snäll händer ju bara värre saker honom, som när Bill slängde ner honom. Tänk lixom om dom som bygger där råkar göra sönder den där betong/cement saken och han lyckas ta sig ut! Det första Russel kommer göra är ju att döda Eric, Bill och Sookie! Jag tror Eric lät Bill va för att visste att han skulle försöka döda the queen... Men ingenting följer boken! Jag tycker hela fe saken med ljuset och allt är för överdrivet, det är inte alls så i boken!

Och Mrs Fortenberry put that gun down! Stackars Jessica! Men Hoyt kommer säkert skydda henne, han var så gulligt och köpt ett helt hus åt dom! Undrar vart Tara ska? Jag var nog inte den ända aom trodde hon skulle göra något annat med den dära blodiga saxen...

Jag gillar att Jason tar på sig ansvaret föt Hotshot... Men han vet ju inte så mycket om shifters och sån? Och vad fattiga dom var! Jag visste inte att det var så illa, eller att dom var så få! Hoppas Jason kan ornda det. Men jag fattar inte varför den dära crazy snubben var tvungen och ta Chrystal?! Jason hade änligen hittat någon!

Förresten tror ni Sam sköt honom?!

Och glöm inte alla andra: Lafayette, Jesus, Tommy, Arlene, Terry, Pam, Summer, Polisen Andy mfl

Det hände så mycket mer! Lägg till egna kommentarer nedan.

Recap ''Evil is Going On''
Ep. 36: Evil Is Going On - Recap


Kommentarer
Postat av: Thakock

Har du läst böckerna? Ska in Bill och Sookie vara ett par längre?

Det störde jag mej mest på.



Ska jag vara helt ärlig så hoppas jag verkligen inte Tara kommer vara med längre...Det är verkligen dö tradigt att se henne ändå sen hon blev helt fucked up i huvudet.

2010-09-13 @ 18:32:40
URL: http://briadlover.blogg.se/
Postat av: r

2010-09-13 @ 18:53:41
Postat av: Ronja

AAAAAAAH!!!!

Bättre säsongsavslutning finns ju inte! (iaf inte i Bill/Sookie och Eric dramat!) skrek allvarligt till när Bill helt plötsligt knuffade ner Eric i sementen!!! :O men hallå, som om det skulle stoppa Eric! x)

har hört rykten om att Alan Ball verkligen ska ta upp detta med Erics SPOILER! amasia från fjärde boken!!! we need more Sooric love :D



Tara verkar gladare o jag tycker hennes nya frisyr är super cool! hoppas att Sam inte sköt tommy, att Jason får tillbaka crystal, att lafayette klarar sig med jesus och att andy inte börjar med V!

Hoyt och Jessica forever! damn om hans morsa dödar henne :O

2010-09-13 @ 18:57:12
URL: http://breathingtwilight.blogspot.com
Postat av: Clara

asså tyckte det var ett grymt ep fast hatade slutet =(

Tycker det var alldeles för kort scen när bill berättar sanningen för sookie i slutet =(

Hatar bill! Älska Eric!!! :D



LOOOVEE TRUUUEE BLOOOOD!



Skit bra blogg också!

www.allaboutnilsson.devote.se

2010-09-13 @ 19:47:39
URL: http://allaboutnilsson.devote.se
Postat av: Rebeckham

sv: haha vad coolt, det låter ganska kul.. vill också åka dit ^^,

2010-09-13 @ 21:10:34
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Hallå, var har du sett det sista avsnittet av True Blood? Jag kan inte hitta det någonstans!

2010-09-13 @ 22:28:00
Postat av: cicci



seriöst ja håller me om typ allt dom säger i dom andra komentarerna & min största fråga e VA FAN FÖRSVANN SOOKIE??????!!!!!!

2010-09-13 @ 23:51:58
Postat av: Jenny

ÄNTLIGEN dumpade Sookie Bill. Önskar verkligen att serien höll sig mer till handlingarna i böckerna ibland. (Fast jag har förlåtit dom att Lafayette fortfarande lever - han är en härlig karaktär som spelas väldigt bra av skådespelaren).



Nästa säsong ser jag fram emot att Sookie och Eric äntligen får till det!



Sen tror jag inte att Sam sköt sin lillebror, även om dom verkligen gjort honom galen jämfört med hur han är i böckerna.



Var skeptisk till Alexander Skarsgård som Eric, men han har tagit sig och bär nu upp rollen riktigt bra - om han bara kunde sträcka på sig lite mer!

2010-09-14 @ 13:51:16
Postat av: SPOILER VARNING BOK 3-4 & SÄSONG 3

I boken clubb död 3:an så i slutet väljer sookie att inte ha med vampyrer att göra.

Samma slut som i filmen ungefär.

I 4:an alltså död i andras ögon kommer häxorna & erik & sookie älskar med varandra.

Vem kan vänta ?

Tråkigt att dom inrte gör 20 avsnitt eller 15.

See ya

2010-09-14 @ 20:53:18
Postat av: lexi

blevriktigt sur på bill att han sa åt dom att slå sookie men jag är förtfarande bill/sookie fan Sorrysorry ;) Hoppas verkligen INTE att eric o sookie "får till det"

2010-09-16 @ 21:11:47
URL: http://www.freedom.devote.se

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0