Svar på frågor del 2

Men vet du om det går at köpa säsong 1 och 2 någonstans, eller så?
Ska tipsa om ställen i ett inlägg snart :) Jag tror inte säsong 2 har kommit ut än... ska kolla upp det ;o


En lite fråga, följer du den svenska sändningen när det kommer till TB?

Jag såg dom flesta avsnitten innan dom gick på svensk tv, men efter det har jag kollat på svensk tv ibland.

 

Vad heter böckerna?

Det finns tio böcker än så länge och de heter:

1. Dead until dark

2. Living Dead in Dallas

3. Club dead

4. Dead to the World

5. Dead as a Doornail

6. Definitly Dead

7. All Together Dead

8. From Dead to Worse

9. Dead and Gone

10. Dead in the Family

Mer info om böckerna hittar du i kategorin Böckerna. HÄR

 

Finns dom på svenska?

Dom fyra första tror jag finns översatta på svenska än så länge.

Mer info hittar du i kategorin  Böckerna och jag kommer även skriva ett inlägg snart om dom böckerna som blivit översatta.

 

Var kan man köpa böckerna på svenska?

Jag kommer strax skriva ett inlägg om de :)

 

Kommer säsong 3 att läggas ut på internet om 20 dagar? :O och vilka dagar släpps nya avsnitt? kommer ngn säsong 4?

Ja avsnitten kommer troligtvis ut på internet om 15 dagar nu och det kommer släppas nya varje vecka efter det. Det är bekräftat att det kommer en säsong 4 så JA!! :)

 

Vilken är din favorit karaktär?

Sookie och Eric tror jag x) Men jag tycker det är olika i böckerna och serien.

Hur många böcker finns det?

10 än så länge

 

Kommentera gärna om jag har skrivit fel!



Kommentarer
Postat av: Bells

Det finns 12 böcker :)



Rätt ordning:



Dead Until Dark

Living Dead in Dallas

Club Dead

Dead to the World

Dead as a Doornail

Definitely Dead

All together Dead

From dead to Worse

Dead and Gone

A Touch of Dead

True Blood Omnibus

Dead in the Family

2010-05-30 @ 21:39:14
URL: http://bellsb.blogg.se/vampyrer
Postat av: Lina

Säsong 2 av true blood finns att köpa här, bla: http://www.discshop.se/shop/ds_produkt.php?lang=&id=79914&lang=se&subsite=start&&ref=

2010-05-30 @ 22:47:36
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/
Postat av: Fanny <3

Nej det är faktiskt bara 10 böcker i själva serien... A Touch of Dead är en ''extra bok'' som innehåller lite ''extra kapitel'' från dom andra böckerna... Ska skriva mer om den ett inlägg :)

2010-05-31 @ 19:35:49
URL: http://truebloods.se

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0