Några sekunder on set season 3 SPOILERS!

Om du inte har sett säsong 1 och 2 läs INTE vidare!! SPOILERS!!


På tv i Usa visades först detta klipp med delar från säsong 2.




Sen visades ON SET av SÄSONG 3!! I Klipper ser vi Alexander Skarsgård som spelar Eric, och Andy MacKenzie som spelar en ''motorcykel werewolf''. Väldigt kort men det ska tydligen komma ett nytt klipp nästa helg med mer från säsong 3!! HOPPAS!
Season 3 In Production: Eric


Bilder:





Läs inte vidare om du inte vill veta vad som kanske händer i Säsong 3....

Det finns lite teorier om vad som händer i klippet...
Men det kan vara så att Eric nu ''vaktar'' Sookie eftersom att Bill är försvunnen. Den tatuerade varulven attackerar Sookie och Eric ingriper. Eric vill veta vem som skickade varulven till Sookies hus. Eftersom man ser att allt händer i Sookies hus i videoklippet.


(Men jag tänkte på det oxå att nu har ju Sookie druckit Erics blod så han kan ju känna när hon är i fara så han kan kommer säkert så fort han kan och det KANSKE är därför Sookie har tagit fram pistolen för annars skulle det ju vara onödigt eftersom Eric är där.... Heheh jag bara gissade x) INGEN ANING!! men hmm... Varför har Eric BLOD på tröjan?! ... Vad tror ni??)

Jag säger bara WAITING SUCKS!




Kommentarer
Postat av: Emma

SPOILER-varning (om nu någon läser kommentar efter att redan blivit varnad) Oh! Vill se mer på direkten! Och min teori är att detta är istället för incidenten på bensinmacken i boken.. alltså när Eric kör hem Sookie.. då ingriper ju hon också.. så.. jag tycker det kan vara så! Vad tror du? Tack för en bra blogg! Bra uppdateringar :)

2010-03-23 @ 23:00:25
Postat av: Emma

SPOILER-varning (om nu någon läser kommentar efter att redan blivit varnad) Oh! Vill se mer på direkten! Och min teori är att detta är istället för incidenten på bensinmacken i boken.. alltså när Eric kör hem Sookie.. då ingriper ju hon också.. så.. jag tycker det kan vara så! Vad tror du? Tack för en bra blogg! Bra uppdateringar :)

2010-03-23 @ 23:00:42
Postat av: Fanny <3

Åh juste :) Hade glömt det där med macken! Du kan ha rätt men jag undrar då fortfarande vems blod det är... För Sookie ser ju inte skadad ut när hon håller i pistolen... Men men vi får vänta på mer tills nästa helg :D

2010-03-24 @ 16:47:22
Postat av: Emma

Antingen Erics efter att han totaltbränts av silver.. eller så har någon/några "okända" redan dött och han behåller bara en för att fråga ut.. meeen.. så händer det ju mer saker i slutet av boken också, just i hennes hem. Ja fortsättning vill jag gärna se :) All denna väntan!

2010-03-25 @ 00:13:25

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0