Bortrest...

Hejsan allihopa :)

Jag (Fanny) ville vara berätta att jag kommer åka bort och kommer vara borta hela Juli. Jag ska åka till USA och kommer tyvärr inte ha möjlighet att blogga mycket då. Jag har en kompis som kanske kommer ha möjlighet att hjälpa mig men om inte:

Så jag undrar om någon av er skulle vara intressead av att hjälpa oss och vara gästbloggare?? I så fall skicka ett mail till [email protected]. Skriv namn, ålder, lite om dig själv och hur ofta du skulle ha möjlighet att blogga. Även om du har en egen blogg.

Om du undrar nåt kommentera bara så svarar jag vid kommentarerna.

Och det finns ju HBO i typ hela USA så jag kommer få se True Blood dirket på Tv ;)




Kommentarer

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0