Uppdatering fran USA!!

Heeej allihopa, det ar jag, Fanny!!! Som manga vet ar jag i USA nu och det ar darfor jag inte har kunnat uppdatera, men jag hittade en data sa jag tankte gora ett snabbt inlagg!

Och antligen kommer det fjarde avsnittet nu pa sondag!! Langtar verkligen :) Ska kolla om jag kan logga in efterat och kanske skriva lite ocksa :)

Hehe hade inte sa mycket att skriva, men Nilli ar jatte duktig med att uppdatera och sag att det var en fraga om bockerna. Tips: Kolla kategorin BOCKERNA till vanster. Dat star allt!!

Tror att klockan ar ganska mycket for er nu men har ar den ca 21.15 sa jag hinner inte gora ett riktigt inlagg bara en halsning ;) Och Nilli din nya ''namnskylt'' ar jatte snygg!!


Har e iallafall ''trailern'' till nasta avsnitt ''9 crimes'' :)
Ep. 28: 9 Crimes - Preview




Halsningar fran usa!!! :D


Kommentarer

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0