TV.com NU Awards 2010 - Rösta!

Nomineringarna är nu igång och det är dags att rösta! TV.com NU Awards kommer att presenteras i San Diego på fredag, den 23 juli 2010. Vår favoritserie är nominerad så låt oss göra vår del och rösta. Stephen Moyer och Anna Paquin har nominerats i  kategorin, sexigaste TV-paret. Klicka nedan för att rösta.


Alexander Skarsgård har blivit nominerad för Bästa prestanda av en icke-mänsklig karaktär. Klicka nedan för att rösta. Oj, detta blir svårt för mig för jag är ett STORT Lost fan, så jag vet inte vem jag ska rösta på! :o


Källa

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan Man Rösta Hur Många Gånger Som Helst?!?!?!? :O

2010-07-02 @ 16:06:38

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0