Nya skådespelare för säsong 3 + annat x)

Heey! Sry att jag inte uppdaterat på länge! Fullt upp i skolan... Men jag har hunnit läsa dom första sex böckerna nu i sookie stackhouse serien (true blood böckerna)!! Dom e bara såå bra jag har blivit helt beroende av dom!!! och om du inte har läst dom säger jag bara GÖR DET!! Spring till närmaste bokhandel eller bibliotek! Jag ska börja läsa den sjunde nu (All together dead) Om du vill veta ordningen på alla böcker elr hur dom ser ut kolla på mitt tidigare inlägg HÄR om hela serien.

Tillbaka till ämnet 3 nya skådespelare:


James Harvey Ward                       Sylvianne Chebance 




Tamara Frapasella



'' Three additional characters have been cast for True Blood. If HBO’s keeps this up their going to have to rent more studio space for all the new cast members.


Tamara Frapasella has been cast as Henchwoman in Episode 2.


Sylvianne Chebance has been added in Episode 2 as Were-Bitch.
[WERE-Bitch] FEMALE, 20s or 30s, NAKED, MUST SPEAK GERMAN. Seen in flashback to World War II, this naked, trembling German woman pleads for help, but suddenly and terrifying transforms…4 lines, 2 scenes (9)


James Harvey Ward has been added in Episode 4 as Felton Norris.
[FELTON NORRIS] Early 20s, this violent young punk is a relative of Calvin’s who strips Lafayette’s car and helps beat up Lafayette…1 line, 2 scenes RECURRING ''

 



Kommentarer
Postat av: Pumpan

hahahah håller med dej med bökerna, har bara läst den första ska börja med andra snart... den e shit bra bra nästan bättre än serien :D <3

2010-02-19 @ 21:10:52

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0