Nästa avsnitt 8 ''Night on the Sun'' SPOILERS

Nästa avsnitt av säsong 3 är avsnitt 8 som heter ''Night on the Sun'' Det kommer sändas ikväll/natt i USA.

''Info texten'' om avsnittet:

Shaken and disillusioned, Sookie rethinks her relationship with Bill. Sophie-Anne takes up a new residence as Russell plots his next move. Jessica and Bill reconcile; Jason throws down the gauntlet in hopes of saving Crystal; Lafayette gets a surprise visit from his mom, Ruby Jean; Sam tries to keep Tommy in check; Merlotte’s gets a new waitress; Eric proves the depth of his allegiance to Russell. Sookie finds herself in a vulnerable position when Alcide needs to deal with a family emergency.

 

Videon till ''Night on the Sun'':


Ep. 32: Night on the Sun - Preview


Snabb genomgång vad förra avsnittet ''Hitting the Ground'' (Avsnitt 7) handlade om:


Ep. 31: Hitting the Ground - Recap

OCH

En läsare undrade om jag kunde öppna ett forum. Tyvärr vet jag inte hur man gör sånt men jag kan göra ett inlägg efter varje avsnitt som sänts så kan man diskutera bland kommentarerna om någon skulle vilja det?? Ni brukar inte kommentera så mycket så jag undrar om någon skulle skriva något då?? Jag kan fixa ett till det avsnittet som kommer så får vi se om det fungerar :) För jag vet att det finns många TRUE BLOOD LOVERS där ute :D och jag skulle tycka det var jätte kul att få läsa vad alla ni tycker :)


Kommentarer
Postat av: anna almighty

kunde inte kommentera på inlägget om sookie.



det står att hon inte kunde läsa vampyrers tankar; men i säsong ett när hon ska ta reda på vem som stulit pengar från fangtasia, då sitter hon och lyssnar på vampyren som bill sen dödar, just för att hon hör att han faktiskt är den som tagit pengarna?

2010-08-09 @ 05:08:54
URL: http://sannaunderanna.blogg.se/

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0