Night on the Sun - Diskussion SPOILERS

Stora spoilers för de som inte har sett avsnittet som sänds i USA.

I söndags sändes det 8 avsnittet av säsong 3 i USA. I kommentarerna nedan kan du diskutera vad du tyckte om avsnittet.

Mina tankar:

Det ända jag kunde tänka på efter att ha sett avsnittet var hur Eric skulle komma undan med det han gjorde?! Kommer inte Russel som är mycket äldre och starkare efter honom direkt? Och Sookie och Bill tillsammans igen... NEJ och varför? Förresten räddade inte Eric precis Bills liv? Han skulle ha dött annars tror jag. Stackars Jessica och som älskar Hoyt verkligen. Och Debbie kommer ju aldrig ge sig och Sookie kan inte göra så mycket åt det förutom att döda henne? Och vad är Sookie egentligen! Trodde Hadley skulle berätta det, men tydligen inte... Sen får vi inte glömma Tara, Lafayette, Jason, Alcide, Arlene och alla andra!

Det finns så mycket att skriva! Allting händer på samma gång. Lägg till egna kommentarer nedan








Varning för spoilers i kommentarerna!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Blev jätte glad när Sookie och Bill blev tillsammans igen! Jag är helt klart team Bill

2010-08-10 @ 12:03:36
Postat av: Janina - Modellen som skiter i alla måsten

SVAR;



Tack för svaret på mailen! & jag håller med, Bills smink såg så jävla fake ut att det knappt gick att fokusera på det dom sa. haha

2010-08-10 @ 13:01:13
URL: http://www.mingla.nu/janina
Postat av: disa

åhh jag vill att franklin kommer tillbaka! gillade han och tara tillsammans :D men hon dödade ju inte honom eftersom att talbort bara sa att franklins blod inte försvann från lakanet till russel och inte att han var död och när hon,sookie och alcide körde iväg i bilen så hade sookie berättat hur man dödar en vampyr och tara var jättenervös i avsnittet och det efter och fattade att han inte var död och alcide sa att hon skulle lugna sig ;)

2010-08-10 @ 14:18:16
Postat av: Viktoria

Ja, man blir ju verkligen förvånad hela tiden!

Jag gillar inte heller att Sookie och Bill är tillsammans igen, jag tycker Sookie borde vara ihop med Alcide..för som hon och Bill sade i början, hon förtjänar ett vanligt liv och han kan faktiskt inte ge henne det.

Och Russell kommer försöka döda Eric nu..suck.



Sen vill jag bara säga att jag älskar Tommy, han är såå sööt! Haha :p

2010-08-10 @ 14:53:24
URL: http://viktorian.blogg.se/
Postat av: Emma

Vet inte om detta behövs.. men.. spoiler?



Sookie är helt klart en fe. Om det är fullblods eller inte är en annan sak. Claudine är antingen en fe eller ängel skulle jag gissa... Eric tror jag vill att Russel ska komma. Eller så är han för hämndlysten för att ens bry sig. Borde vara en knivig situation men han kommer nog på något. Kan ju gömma sig bakom Sookie om inte annat.. haha.. undrar när hon lär sig kontrollera "ljuset"? :)

2010-08-10 @ 16:00:13
Postat av: Ronja

Man blir liiite orolig om man läst samtliga TB-böcker att Sookie ska vara något hon inte är så att säga, men det gör väl det hela lite mera spännande :)

Eric är i sååååå mycket trubbel att det är jobbigt jue! kunde han inte bara ha gett sig på Russel från början i stället? nu har han ju bara förvärrat situationen...

Hade nästan hoppats på att Sookie skulle hinna döda Debbie, men det tycks också bli något o vänta o se på.

Är glad att Bill är tillbaka hos Jessica, känns som om hon behövde det! efter Hoyt och allt, tycker hon skulle passa bra med Tommy!

Vill också att Franklin ska komma tillbaka! nog för att han är ett psyko men hallå! såg ni när han grät eller? sååå söt x)



Väntar med iver tills nästa avsnitt!

och sen är det inte många kvar :(

dock är 4:de boken en av mina favisar! Team Eric ftw! :D

2010-08-11 @ 11:49:55
URL: http://breathingtwilight.blogspot.com/
Postat av: Darjish - Rehab is for quitters

först måste jag bara säga aah! finally har jag hittat en true blood blogg! xD grymt jobbat hördu! :)



och sen till avsnittet:



Eric klarar sig förmodligen, det gör han alltid, smartare å snyggare kille får man fan leta efter, vilket återigen gör mig förbannad på Sookie, varför varför varför tar hon inte honom? Han är 10000 ggr bättre än Bill, som bara är en blödig mes jämfört med Eric!



Har även en fråga också, vet du nåt mer om den där Crystal bruden Jason har nåt ihop med? Vad fan är hon för något??? :O och hennes jävla brorsor/pojkvän vad pysslar dom med egentligen? :O xD

2010-08-12 @ 00:42:19
URL: http://assonfire.blogg.se/
Postat av: Ronja

Crystal och Jason grejen har jag oxå tänk på... men har för mig att den inte påbörjas för än i typ... åttonde boken? (kanske tidigare)

Men om hon är vad hon är i böckerna kan man aldrig veta säkert ;)

2010-08-12 @ 13:55:39
URL: http://breathingtwilight.blogspot.com
Postat av: Emma

Ska man tro böckerna.. vilket jag faktiskt gör i detta fall.. är Crystal en ööh.. ja.. varpanter? HAHA! FULT på svenska.. werepanther... det är ju något were över dom iaf eftersom Sam sniffa något...

2010-08-12 @ 16:18:31
Postat av: Ronja

Är inte skillnaden mellan en "shifter" som sam är o en "werepanther" som crystal att sam kan ju välja vad han vill "härma" o crystal bara kan bli en panter? Det finns ju även "werefox" o flera andra djur i böckerna :-)

2010-08-13 @ 20:17:05
URL: http://breathingtwilight.blospot.com
Postat av: replica handbags

ornexpha It's a nice post. ornexpha

2012-10-05 @ 17:59:06
URL: http://www.imoricci.it/

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0