Nästa avsnitt 9 ''Everything is Broken'' SPOILERS

Nästa avsnitt av säsong 3 är avsnitt 9 som heter ''Everything is Broken'' Det kommer sändas ikväll/natt i USA.

Handling:

With the ratification of the Vampire Rights Amendment at hand, Nan Flanagan detours to Fangtasia to confront Eric about the Magister’s disappearance. A grief-stricken Russell vows revenge against his foes, vampire and human. Awakening from a slumber, Bill uncovers the truth about Sookie’s true identity. Jason gets unexpected help as he goes up against Felton and Calvin. Sam is distressed by Tommy’s attitude; Tara encounters a new ally and an old tormenter; Hadley introduces Sookie to a new family member; Arlene despairs about her future; Hoyt confronts his true feelings.

 

Videon:


Ep. 33: Everything Is Broken - Preview

Snabb genomgång vad förra avsnittet ''Night on the Sun'' (Avsnitt 8) handlade om:


Ep. 32: Night on the Sun - Recap

Kommentarer
Postat av: Jessica

OOH Spännande!

ställ gärna en fråga på min frågestund skulle bli glad om du gjorde det

2010-08-15 @ 17:12:53
URL: http://thevampireobsession.blogg.se/
Postat av: Ronja

åhhhh!!! can't wait! synd att jag ska upp i morgon annars hade jag suttit uppe o väntat på det redan i natt x)

2010-08-15 @ 21:39:31
URL: http://breathingtwilight.blogspot.com
Postat av: mia

Ne du vi fick inte alls veta vad sokkie är ^^ men jag vet iaf :P

2010-08-16 @ 11:12:41
URL: http://mikri.blogg.se/

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0