NY BILD SÄSONG 3 SPOILER!!!!

Yees!! Ny bild på Alcide som är en werewolf(/varulv) (spelad av Joe Manganiello) och Sookie (Anna Paquin) från säsong 3!!!



(Jag hade inte alls tänkt mig han med skägg, men han kanske har det i böckerna bara att jag läst dom lite slarvigt x) )

UPDATE: Det kanske är lite svårt att se texten men det står:
The HBO hit has a new mane attraction: werewolf Alcide (played by one Tree Hill’s Joe Manganiello).  So what happens in sEason 3 debuting June 13 – when he teams up with Sookie (Anna Paquin) to track down her kidnapped beau, Bill?  “It’s not like either one of them is lookin gfor romance,” says exec producer Alan Ball. “But they’re thrown into several intenst situations.  It’s hard not to bond on a deeper level.” – Michael Ausiello.


Här är en bild på Joe Manganiello och hur han ser ut när han inte är i sin roll i True blood:
(klicka på bilderna för att se dem större)



(Hehe ojj klockan är tjugo i tre xD undrar varför jag sitter här... ;) (a) )

Kommentarer

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0