Angående Källor...

Jag vet att jag (Fanny) är väldigt dålig på att skriva källor... Detta beror på att när jag ska skriva om nåt så kollar jag på mins tre olika hemsidor för att hitta rätt information varje gång. Det låter konstigt men när jag tex lägger ut videoklippen som kommer varje vecka brukar jag hitta videon på en sida, infon på en annan och bilderna på en tredje. Detta är varför jag är så dålig på att skriva källor och ska försöka bättre mig. Men jag hittar alltid infon på hemsidor från USA och om jag skulle hitta info på en svensk sida lovar jag att skriva källa. :)




Kommentarer
Postat av: Ronja

Hej Fanny!

Jättebra att du bättrar dig med källor! det är nämligen så att om man inte anger källan kan man bli stämd på flera hundra tusen eller hamna i fängelse! :s

låter helt sjukt men det stämmer faktiskt...



Tack för jättebra updatering inom TrueBlood-världen!

2010-04-28 @ 19:51:23
URL: http://breathingtwilight.blogspot.com
Postat av: Fanny

Det va konstigt för dom hemsidorna jag brukar hitta fakta på skriver nästan aldrig källor :s

2010-04-30 @ 17:45:29

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0