Visas inte på svt längre...

En läsare frågade vilka dagar true blood går. Och jag måste tyvärr meddela att hela säsong 1 har redan gått på svt. Och säsong två har inte börjat sändas men om du ändå vill se true blood (som jag hoppas du vill för det e såå värt det) så finns det o se på watchxonline.com som jag skrivit tidigare. Det ska det heller inte vara olagligt men tyvärr e det inte den bästa kvaliten... Säsong 2 går på canal + kanalerna men du måste ju såklart se säsong 1 innan!



//Fanny<33

Kommentarer
Postat av: therese' eriksson

Om man har läst den 3:e boken i TB serien ( som jag har gjort, så jag vet precis vad som händer ^^) så finns all info om säsong tre =) Och om man vill se säsong två redan nu, så kan man gå in på http://watchxonline.com/ , och söka på True Blood =D

Men säsong tre får vi nog vänta på...

Ha det bra!

2009-11-12 @ 14:00:06
URL: http://tessieflower.blogg.se/

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0