True blood i sims x)

Jag la ju in förut denna bild på Sookie o Bill fast i sims gubbar ...




Hahaha tyckte den var lite kul så jag letade efter flera och hittade MASSA! men jag lägger inte in alla men här e några ^^ :

SAM:




ERIC:



JESSICA:





SOOKIE:



JASON:



Lafayette:

(glömmer alltid bort hur det stavas)



Och några andra:



(Sam , Sookie , Bill och Eric)



Hahah bill gillar inte hunden ser det ut som X)

Vissa tkr jag e ganska lika^^ Men andra... nää x)
(klicka på dom små för att se större)

//Fanny<33

Kommentarer
Postat av: kajsa

shit så likt! vem har gjort?

2009-11-15 @ 16:04:33
URL: http://hulkenglass.blogg.se/
Postat av: Fanny <3

Vet inte x) Hittade dom på google...

2009-11-15 @ 19:36:05

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0