STEPHEN ÄR ÖPPEN FÖR LITE GAY ROMANS

”True Blood”-stjärnan Stephen Moyer är öppen för en gay-romans med Alexander Skarsgård, som spelar Eric Northman bara för att få mer tid med sin vän, skriver Hollywood.com.

– Alex är en god vän till mig och en fantastisk skådespelare och jag älskar att arbeta med honom, säger han till OK magazine, enligt Hollywood.com.

– Man vet aldrig om de lägger Eric och Bill i samma säng. Men man hoppas, tillägger han.

Stephen Moyer, som spelar Bill Compton i serien, dejtar just nu ”True blood”-kollegan Anna ”Sookie Stackhouse” Paquin.

 

Ja vad tycker ni om de?

 

 

 

Källan

 

 



Kommentarer
Postat av: Em

Nej det vill jag inte se,, usch :(

2009-11-03 @ 12:49:54
URL: http://mlliii.blogg.se/
Postat av: David

FY!



Men i boken säger ju bill att det var tur att han inte hade skäg när han blev vampyr för då skulle han ha fåt leva med det men erik har ju långt hår där sen kort ju! Det blir rörigt i mitt lilla huvud!

2010-07-18 @ 16:21:00
Postat av: Lucy Black

OMIGOSH THAT WOULD BE SOOOO HOT!!!

dreggel



men om du gillar Bill nu kommer du inte att göra det i slutet på 3 ans sesong O_O



2010-10-07 @ 15:03:35

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0