Säsong 3

Nån mer än jag som bara LÄNGTAR tills säsong 3 kmr på tv?? Men tyvärr kmr det dröja länge -.- Dom börjar filma 3 december (om 27 dagar om jag inte har räknat fel?) Men kmr inte på tv i usa förrens i juni 2010 ;O Ushhhh det e ju MÅNADER kvar -.- Men vi får väll hålla ut ^^ medans kan ni kolla på den här snygga bilden på hela gänget :p



Ps.
Den blonda tjejen e väl hon som spelar Arlene?? Rätta mig om jag har fel x) Men hon ser ju helt annorluna ut när han har blont hår ist för rött ;s (Juste Arlene e Sookies kompis som jobbar med henne och Arlene e oxå ihop med Rene i första säsongen)

// Fanny <3


Kommentarer

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0