Böckerna

Viktoria undrade om vi har läst böckerna och jag kan bara svara för mig själv ^^ Men jag har tyvärr inte läst böckerna ÄN! Ska göra det så fort jag får tillfälle! Just nu läser jag en annan vampyr serie (INTE twilight ^^) Men e snart färdig med den :p Men det stora skälet för att jag inte har läst böckerna e att jag vill inte köpa dom eftersom när alla böckerna kommit ut kommer som samlas i en fin box man kan köpa med alla böcker i samma x) Så den ska jag köpa ist! Och jag har varit på bibloteket och dom har inte böckerna :( Men jag ska åka till ett annat biblotek o kolla om dom finns där ist för jag vill ju såklart läsa dom!!!



Nån av er som har läst dom? E dom lika serien? Var dom bra???

//Fanny <33

Kommentarer
Postat av: kajsa

Hejsan! Först vill jag tacka er, på mina bara knän faktiskt, för en underbar blogg! Trodde inte det fanns någon om true blood, blev så glad när jag hittade denna!



Ville bara säga att so far I can tell så kommer 2 säsongen tillbaka till SVT efter nyår! (är inte helt 100 på det, men hörde det idag)



Och återigen tack för en fantastisk blogg!

2009-11-13 @ 20:40:49
URL: http://hulkenglass.blogg.se/
Postat av: therese' eriksson

Hej!

Jag älskar eran blogg och läser den varje dag!

Just nu så finns det redan en box som man kan köpa på Bokia.se med 8/9 böcker på engelska :) Jag har köpte boxen och ligger nu på 5e boken. Tycker faktiskt att böckerna e sämre än serien..

Jag undra oxå om någon av er redan har sett säsong 2?

Jag har själv sett hela säsong 1 och 2 och tycker båda är jättebra!

Ha det bra! <3

2009-11-15 @ 12:27:21
URL: http://tessieflower.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Tack för svar ! :)



Jag har läst böckerna upp till bok 6 och böckerna är ju helt (!) annorlunda än serien. Men böckerna är riktigt bra och det händer ju verkligen hur mycket saker som helst i böckerna som kommer så jag hoppas verkligen att dom inte gör om för mycket till serien ! :p

2009-11-15 @ 17:08:17
URL: http://viktoriajansson.blogg.se/

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0