ALEXANDER NEKAR ROMANS

Alexander har de ju ryktas om att han dejtar Kate Bosworth... Men enligt honom själv så förnekar han allt och att dom bara är vänner. Dom enda kvinnorna i mitt liv är min mamma och min syster säger Alexander till Radaronline

Rykterna spreds sig efter att Kate hade delat ut pris på Scream Awards till Alexander för bästa skurk i True Blood. Kate gav då honom en kyss och sen sågs dom lämna partyt tillsammans



Jag tror inte att dom är ett par, man ska inte rota i andras privatliv. det är dera liv.


Men va tycker ni ?


källan



Kommentarer
Postat av: har läst samma sak och det står att det inte är ett par...<3

2010-11-24 @ 20:51:29

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0